A A+
Cu toata increderea
Simbol Craciun

Avizarea Daunelor

Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, la urmatoarele numere de telefon:

  • 021.9669;
  • 004.021.777.9669 - pentru apeluri efectuate din strainatate.
  • (Apelurile catre numarul scurt 021.9669 sunt taxate conform tarifelor in vigoare).

    Mentionam ca in afara intervalelor

    • Luni–Sambata: 07:00 –22:00
    • Duminica: 09:00 –17:30

    apelurile sunt preluate de catre un operator extern, iar pentru deschiderea dosarului de dauna si programarea pentru constatare, asiguratii vor fi contactati in dimineata urmatoare pentru solutionarea cererii.

    Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numerele de telefon de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

    Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment, respectiv:

  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celei care face avizarea, ale persoanei asigurate, cat si ale persoanei pagubite – daca este cazul;
  • Datele mentionate in polita de asigurare: seria si numarul acesteia, perioada de valabilitate, locatia asigurata, etc.
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
  • Detalii privind locatia producerii evenimentului si avariile suferite.
  • Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  • Polita de asigurare facultativa a locuintei;
  • Polita de asigurare obligatorie a locuintei;
  • Cartea dumneavoastra de identitate (daca persoana care avizeaza dauna difera de persoana asigurata sau pagubit);
  • Cartea de identitate a persoanei asigurate sau datele de identificarea ale acesteia
  • Cartea de identitate a persoanei pagubite sau datele de identificarea ale acesteia
  • Documentele eliberate de autoritati(politie/pompieri/s.a.)dupa caz;
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.
  • Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemana pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.